මෝටර් යාන්ත්‍රික විද්‍යාව කොටසට බලන්න පුලුවන් හොදම පොතක්

මොටර් යාන්ත්‍රික විද්‍යාව

මේ පොතේ කතෘ තමයි  එම්.ඩී.එල් ගුණරත්න කියලා සර් කෙනෙක් අපේ විෂය සමගාමී යන පොත් ගොඩක් ලියලා තියෙනවා මේ සර්..

Online පොත් මිල දී ගන්නවනම්
 පහල තියෙන ලින්ක් එකෙන් ගිහින් බලන්න

http://isuru.lib.ruh.ac.lk/cgi-bin/koha/opac-search.pl?q=au:%22%E0%B6%9C%E0%B7%94%E0%B6%AB%E0%B6%BB%E0%B6%AD%E0%B7%8A%E0%B6%B1,%20%E0%B6%91%E0%B6%B8%E0%B7%8A.%20%E0%B6%A9%E0%B7%93.%20%E0%B6%91%E0%B6%BD%E0%B7%8A.%20%22

මමත් ඒ සර්ගෙ පොතක් නම් හොයා ගත්තා ස්කොලේ පුස්තකාලෙ තිබිලා. ඉංජිනේරු තාක්ෂණය විෂයට අදාල ගොඩක් දේවල් මේ පොතේ තියෙනවා.
 මේ පොතේ විස්තර ටිකක් දාන්නම්

මාතෘකාව - මොටර් යාන්ත්‍රික විද්‍යාව 1 කොටස
මේ පොතනම් මුද්‍රණය කරලා තියෙන්නේ 2000 
ඔයාලට මේ පොත් හොයා ගන්නනම් අමාරුවෙයි. උත්සහ කරලා බලන්න.
මිළ රු.220/-

මම මේ පොතේ ඇති  ඉංජිනේරු තාක්ෂණය විෂයට අදාල පාඩම් දාන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා..

ආ තව දෙයක් මේ පොත ගොඩක්ම වටින්නේ කාර්මික විද්‍යාල වල ඉන්න අයට.  ඒ වගෙම අපිටත් යාන්ත්‍රික විද්‍යාව පාඩමට මේ පොතේ තියෙන ගොඩක් දේවල් ගන්න පුලුවන්.
..................................................................................................................................
මම දැන් කියන්න යන දේ නම් මේ පොත ගැන නෙවෙයි. මගේ මේ බ්ලොග් එක ගැන.. මට මේ බ්ලොග් එක කරගෙන යන්න ගොඩක් දෙනෙක් උදව් කරනවා.. ඒ අයට ගොඩක් ස්තුතියි ඒ අතරින් මගේ පන්තිභාර ගුරුතුමා වන ලිලන්ත සර්ත් විශේෂයෙන් මතක් කරනවා.

මේ බ්ලොග් අඩවිය කරගෙන යාමට ඔබගෙනුත් අදහස් බලාපොරොත්තු වෙනවා..